4 Şubat 2012 Cumartesi

Dekoratif Sanal Ev Dizayn

Bugün sizler için kendi zevkim ve isteklerim nasıl bir ev hayal ettiğimi paylaşmak istedim.  Her zaman dekorasyon tarzlarından,  bu yılın trendlerinden bahsettik .  Ünlü,  markaların birbirinden şık modellerini birlikte inceledik.  Artık,  farklı bir paylaşımın zamanı geldi.  Bildiğiniz gibi teknoloji,  sanal sitelerin sunduğu sanal evler,  sanal bahçeler ve sanal hanım ağalar yarattı.
Her zaman,  insanların bu oyunlardan ne zevk aldığını anlamaya çalıştım.  Fakat her ne kadar başarılı olamasam da sizler için hayalimdeki evi tasarladım . Bence,  sizde  asla unutmayın ki hayal edebildiğiniz kadar özgürsünüz.
salon modeli, modern ev örneği


Ne denebilirki, tv ünütesinden duvar renğine kadar tam hayalimdeki dizayn.  Az aksesuar bol hareket….

modern koltuk tasarımı
Penceredeki storlardan süzen gün ışığı sanki bir ışık oyunu gibi eve müthiş bir atmosfer katmış..


yemek masası modeli, amerikan mutfak tasarımı, modern mutfak örneği
Amerikan mutfak benim her zaman favorim, neden derseniz misafirlerime daha çok zaman ayırmak için olsa gerek ( tabi sevdiklerimle, ama sevmedim kişilerse amerikan mutfak çok sıkıcı olabilir! )


zevkli mutfak modeli, geniş mutfak dizayn Gerek asma tavan gerekse duvar renğinin uyumu muhteşem .  Ayrıca,  zemin  seçimi temizlik için oldukça kullanışlı. Ne dersiniz?


modern banyo dizayn, dekoratif banyo modeli,
Aslında banyoda ufak değişiklikler şart mesela ışıkları ne tarafa yerleştireceğime karar veremedim. Siz ne dersiniz?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Lady Gaga, Salman Khan